3 MÅNADER

Idag firar jag 3 månader sen jag började blogga och jag tycker det är riktigt kul.
Har lite svårt fortfarande att hitta min tråd för jag har många intressen och är lite rädd att blanda för mycket,
men jag jobbar på.

Jag tycker det är riktigt kul att se att besöksantalet stiger samt att jag ser att andra bloggare lägger upp min sida
som länk det käns riktigt bra för det är ju ett litet kvitto på att man gör något som är av intresse.
Samt som 50talsjakten och GP63 sa det är bra att sprida och inspirera varandra.

Jag tycker också det känns som man fått en helt ny skara vänner som nästan känns närmare än
många andra som man känner, kan vara att man har samma intresse och är på samma våglängd.

Så jag vill passa på att tacka all bloggpolare och läsare för dom här första 3 månaderna.



Skulle ni kunna tänka er att köpa en bil av denne ärlige Dealer?

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0