Bensin Prylar 3

Kolla vad jag hittade bland gömmorna i Garaget.



En gammal dunk med Skäll (shell).

Jag tankar Shell numera för det är väl den sista macken med anor kvar, GULF har ju
poppat upp lite varstans men inte här.
Men jag gnällde lite förra veckan på att jag inte fick nåra klisterdekaler som reklam för trogna kunder.
Hur kan man ha en mack utan att dela ut reklammärken till bilen, mycket märkligt.

Hon bak disken höll med sen sa hon att hel Shell var till salu, ojdå kanske dags att lina upp
58;an och ta lite bilder innan snäckan (inte hon bak disken) försvinner i havets dunkla djup av nerlagda
klassiska macknamn.

Shell har ju också Sin Power soppa wow knappt sant vilket klös det blir (höHö), mest i min plånbok.


The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0