Bensin Prylar 4

Howdy. Har varit på möte ikväll om den stora motorshowen som skall vara på YLLAN i kristianstad.
Där vår lokala Jänkebilsklubb ACC skall ha med några bilar.

Grävde fram några härliga Bildagböcker till, Håll till godo.



Denna är väl inte så hemskt romantisk.



Den här är väl lite trevligare.

När jag ser barn som hjälper till att tvätta bilar får jag genast flashback
när ett av mina barn skulle hjälpa mig, och hon tappade svampen i grusen, plockade upp den
och fortsatte tvätta. Jag lovar att sand och tvättmedel verkligen gör rent.



Härliga tankbilar.

Så småningom blev det bara OK som faktist har hängt med ett tag, tror jag har 26:50 innestående
på något gammalt OK konto.


The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0