Bilder från Arkivet 5

Jag lovade några bilder till Från Ronneby så här kommer dom.



Fräcka husvagnar har blivit ett eftertraktat objekt.



En kampingväska till. Sån här har vi också med just gult.



Dotter 2 som kommer att bli en ypperlig chaffis till mig när jag skall ta en Miller i baksätet.
(en öl alltså för att ni inte skall skena iväg med er fantasi)



Då kommer frågan vad är det här ? Den lilla runda mackapären som sitter på tak kanten
nu får ni gnugga järnscellerna.

Japp det får räcka för idag nu skall jag ta en kopp kaffe och avrunad kvällen imorgon får ni en ny
skvätt bilder. 
Larsson
2010-04-22 @ 06:18:11
URL: http://larsson-larssons.blogspot.com/

Den runda "makapären" är en tidig AC. Fylldes med is. PS Ser fram emot fler bilder...

Clinen
2010-04-22 @ 07:02:17
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Det har säkert varit en polisbil och på polisbil behöver man en siren. Detta är alltså högtalaren som gör att resten av världen hör när polisen är i farten. (Tror jag i alla fall)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0