En Bild från arkivet 3

Det är fortsatt födelsedagsfest och nu är klockan sen och nu drar jag på lite rock,n roll videos.



Jag tänkte gjort ett litet coka cola inlägg idag men det får bli den här fräcka  båten ifrån slutet
på 50-talet som förvisso är döpt till Coka Cola.

Allt hade fenor på den tiden, tror jag måste leta upp en sån här.
Clinen
2010-04-17 @ 10:49:16
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Haha, vilken udda rolig båt!

Didi
2011-03-02 @ 21:12:26
URL: http://ksimport.se

Såg dina båtbilder på din blogg...

Visst kan jag hjälpa dig med en sån här båt!

Det är en Redfish & vi har en exakt likadan till salu!!!

Ring mig så berättar jag mer...

MVH Daniel/KS Import




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0