Bilkyrkogården:11.

Ni som väntar på måndagens inlägg om The StarMan får vänta någon dag till.
det blev en lång kväll och plötsligt kom jag på att jag bara fikat i kväll så det blir ett dyk i kylskåpet.

Håll till godo med lite hederliga konstverk från Amerikats kyrkogårdar.



En riktig raritet 1957 pontiac StarChief Custom Safari tillverkades i strax över 1000 ex och är en
skitsnygg modell.
Någon sa att den påminner om en cheva nomad men jag tror det är tvärt om.



faktist väldigt frisk i plåten, men det var nog priset som gjorde att den stod kvar eller att rutramarna
fattades för dom köpte vi ur den här bilen 4 år tididgare svåååra att få tag på.



Den här 53 Pontiacen har fått vad den tål en gång. Inte mycket kvar att jobba på.



Här ser vi var smällen tagit, den stackars huvkråkan har också fått en vinge.
Måste vara något blekansikte som var ivägen.



Vi måste ha med en härlig 58 pontiac också. En StarChief 2dr ht helt klart räddningsbar men
den startade inte och det var fel färg så den fick stå kvar.

Det var allt för idag kl är 23:00 dags för en macka och sen JohnBlund.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0