Nost 35 "Dagens Fynd"

Loppis och Antikaffärsrundan idag blev både dyr och billig.
Men vi är nöjda.



Fler plast prylar till kampingväskan i härligt ljusgul färg.



Snygg blomvas i glas med bublor i foten.







dagens dyraste men en under lång tid sökande efter en ny kökslampa föll vi för den här.



Vi har haft ett sådant fat till vänster innan men ungarna lyckades välta det i golvet
idag hade vi tur och hittade ett nytt och en kompis till det också, priset låg på
150 spänn styck.



gammal kakburk skitfin innuti. Sånt här som man bara går förbi på loppisarna
(jag i alla fall) ligger på 100 lappen i antikaffären.



En riktigt telefonbänk, inte så billig men ack så fräck.
jag vet inte var jag skall ha den ännu men vile ändå ha den.





Åsså ett glasögonfodral till mina 50-talsbågar.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0