Nost 37" Söndagens Fynd"

Den här konstrundan vi har här i skåne gör att alla små antikbodar och loppishörnor
också drar igång på alvar.
Jag hade i Fredags lagt undan ett par häftiga små nattduksbord och idag hämtade vi dom.



Visst är dom söta. 500 spänn paret. Frostat glas som översta hyllplan.

Men när vi ändå var där igen så kunde vi naturligtvis inte låta bli att låta lite mer
prylar slinka med hem.



Åh vilken fräck skrivbordslampa.



En häftig prydnads grej för köket. vet någon vem som kan vara upphovsman så ge
oss gärna ett tips.



Min fru älskar gamla korgar så den här korgen för 120:- fick också åka med hem.



vad kan dölja sig i det här designade fodralet som är ca 15cm långt.



Jo ett manikyr sett. Kunde inte lämna den kvar heller.



Åsså ännu ett par av dom här glasvasarna som min fru samlar på och ett fräkt ljusgult
fat.



Ett gammalt påskpynt är väl inne i dessa tider.



En gammal kamera kunde jag inte heller motstå med film i och det upptäckte jag
naturligtvis genom att öppna den, där rök bildena från 50-talet.



Drivs med batteri, det är så fränt att jag blev darrig, därav den lite suddiga bilden.
Tyvärr var det ingen kräm kvar i den gamla tigern.

Till sist.....



Tur att dom oftast bara ligger runt 30:- Hon har fler hehe


randiga tråden
2010-04-08 @ 07:13:37
URL: http://randigatraden.blogspot.com

Vilka snygga nattduksbord och korg.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0