Nost 49 "Ett litet fynd idag"

Min fru fick ännu en punktering idag som jag nog själv bäddade för igår.
Knappt sant, och läcksprejet hjälpte inte heller så det var att slänga på en av dom odubbade
vintersulorna, att det är 14 och dom andra 15 spelar mindre roll bara man kan ta sig dit man vill.

Några hundra meter från min arbetsplats ligger en liten second hand butik som säljer lite loppisprylar.
Jag har inte varit där innan, men åkte dit idag och hittade faktist 2 små prylar som fick följa med hem.



Ett litet käckt kakfat och en lite skål som det står CALYPSO i botten på.



Fanns även några sådana här fat med kul mönster, är det någon som vet vad det är?






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0