The 50,s

Jaha nu var kvällens båleldande slut och jag kan äntligen få sitta ner med ett glas vin och
lyssn till Lite Rock,n roll.
Inblandad i evenemanget som ljudfixare hade jag Safarin laddad med mixerbord och gigantiska
högtalare brrrra ljud.

Daisys ligger i Åhus ett par mil utanför Kristianstad.
jag hoppas att stället startar upp igen efter att ha legat lågt under vintern, men vi kan nog vara
i lokalen, sen får vi väl  grilla en slang om inte burgargrillen är i gång. så lätt ger vi  inte upp.



Clinen
2010-05-01 @ 08:58:19
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Jag hoppas också att de öppnar igen! Hade varit roligt att besöka stället. Jag åkte ju förbi det under påskhelgen men det gick så fort att jag knappt hann se något :P

the StarChief
2010-05-01 @ 21:22:45
URL: http://starchief.blogg.se/

Jag hoppas det också, för vi fick en ökad krets för varje torsdag och det var kul. Vi har försökt hitta något annat men inte lika bra.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0