The StarMan Story 14

Fortsättningen på berättelsen håller sig under 1985.

Efter ihållande kontakter med Pontiac klubben i USA och försök att dra igång en filial
här i sverige slutade med att jag startade upp en egen klubb för pontiacs.
Reglerna var ganska strikta och det var svårt att få ihop ett gäng entusiaster som både var medlem i USA och sedan skulle vara medlem i den nystartade underavdelningen.

Så hösten-vintern 1985-86 Drog jag igång Pontiac Oakland Club Sweden.
Och det var dags att börja ragga medlemmar.



I övrigt fortsatte crusandet med vår 58 starChief



A long lonely higway in the morning mist.

To Be Continued.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0