TV tips- Filmtips.

En serie som jag brukar ta en kopp kaffe till på söndagen är Drömmarnas Tid.
Den handlar om en amerikansk familj i början på 60-talet.
Den gick tyvärr bara 3 säsonger i USA men jag tycker den är bra

http://www.tv.nu/p/10041010001050kanal9

Mänga kul prylar och händelser bl, a mycket från amerikan dansstand med Dick Clark som var
en jätte händelse i USA i slutet på 50-talet och början på 60-talet, idag var det en del runt dom rättsaktivister
som försvann i missisippi och senare hittades mördade.

Så ikväll skall jag spana in Missisippi Brinner tänkte jag. En bra film tycker jag.

Så nu har ni fått två bra tips.

För er som gillar början av 60-talet bifogar jag ett par bilder på en Pontiac GTO från 1964.
Vad som är speciellt är inte bara tt det är första året för the goat utan notera den härligt blåa
lacken med den lika härligt blåa cabben.







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0