Dagens Fynd med 60tals känsla

Onsdagar besöker jag loppisaffärerna och idag hittade jag några kul saker.
Det kan behövas i dom 25 grader minus vi har just nu.



Några gamla hederliga tidningar kan jag ju inte låta bli, I ett nummer från December
1960 var det en kul sida på julklappstips.
Några av er känner kanske igen några av sakerna.



Kolla in hästen sån har jag aldrig haft, men däremot har jag druckit nyponsoppan
som den andra hästen gör reklam för.
Med vispgrädde och skorpor var det en höjdare.




Fick den här bilden av en kompis och på den kan man se ett verkligt hett
julklappstips till mig. Gissa vilket.






Patrik, lincolncadillac på youtube
2010-12-23 @ 00:08:35

..Women+s Lakeshore!!???????

Clinen
2010-12-23 @ 10:36:48
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Kan det vara Pontiac Grounder? ;P

The StarChief
2010-12-23 @ 21:07:36
URL: http://starchief.blogg.se/

Ni har rätt allihop.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0