Bilkyrkogården: Buick o Lincoln

Jaha då var det Fredag kväll och igår var det bloggstrul dom gjorde nåt
fuffens med sidan.
Kvällen börjar med snöskottning det bara kommer mer och mer suck.
Sen tog jag mina miller öl och gick ut i garaget för att fly bort från den
grymma värkligheten.

Hittade ett par bilder från USA från nån hederlig kyrkogård.



Till höger en custombyggares dröm. Tror det är en tidig buick.



En lincoln 57 parkerad i buskaget, värd ett bättre öde.



Fredag kväll med en vän.

Sunkit var att min bandspelare gått sönder så jag kunde inte spela Rock,n Roll
men sportradion körde Chrismas Duel med Hives och Cindy Lauper då kunde jag
skruva upp så det skallrade.

I morgon skall vi på second hand runda så då blir det många kul bilder hoppas jag
ha en bra kväll.





Mercury
2010-12-18 @ 07:19:41

Två vänner menar du väl, en i varje hand?

The StarChief
2010-12-18 @ 19:08:24
URL: http://starchief.blogg.se/

Helt Rätt Merc

Peter
2010-12-21 @ 09:01:57

Rätt man på rätt plats!

The StarChief
2010-12-21 @ 21:20:38
URL: http://starchief.blogg.se/

P: Synd att du inte kan var här




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0