Ovanlig Tidning från 1958

Innan jag hittade den här för några veckor sedan hade jag aldrig hört
talas om den.
En svensk tidning med namnet FART.



Innehållet är inte lika flärdfullt som omslaget.
En Dodge 57 med ett jet plan av typen Corsair i bakgrunden.

Baksidan av tidningen är oxå häftig med den lilla oljedroppen som hette ESSO.



Sitter här i soffan och slappnar av efter den hård vecka på jobbet.

Imorgon skall ni få se nått FANTASI skt, på bloggen (medvetet stavtrix)

Besserwisser
2010-12-12 @ 00:01:39

Dodge 1957.. sen 57.a tänderna på nedre kofångaren!!..kom senare in på året!!...

Peter
2010-12-14 @ 10:07:58

Alltid gillat Corsair!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0