En Frän Fyllpresent.

På min fylledag fick jag förutom några välidigt fina blommor, Kralshamns punch samt en god likör ett par fräcka
böcker.



Lilla nostalgiboken 50,60 o 70 talet. dessa beskriver fräna händelser och innehåller en massa fräcka bilder.

Bl,annat något jag letar efter, en hederlig blå eller grön träningsoverall ni vet såna där i stretch som man hade
på 50-60 talet.

Dessa böcker är perfekta diskusionsunderlag på träffar och fester. Fick dessa av familjen.



Fina blommor måsta jag villigt erkänna och då från en som normalt inte gillar blommor.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0