Musik Tips: Beach Boys

Klicka för att stänga bilden

Beach Boys skall spela i MÅLILLA i sommar.

Detta samhälle ligger mellan Vetlanda och Oskarshamn, rätt nära hultsfred.

Det blir den 3;e JULI och priset runt 365:-

Beach boys blev ju uppdelade på två gäng när Carl Wilsson dog och har väl inte riktigt varit det samma
men det kan nog vara värt ett besök.

När Dom var här på slutet av 90-talet for vi runt på alla spelningar och jag har lite roliga händelser
och fräna bilder därifrån vilket jag skall dela med mig av framöver.



Sist det begav sig gjorde vi små fräcka SurfBräder och släpad med oss.

SURFIN SAFARI passar bra till Pontiacs stationsvagnar som har tillägsnamnet Safari.
Anonym
2010-02-28 @ 12:47:39

Ja Herre Gud vilka minnen.....=)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0