PONTIAC 1950



Den här 1950 ärs pontiacen sprang jag på bak en mack i South Dakota.
Till salu för en hög med dollar men jag kommer inte ihåg hur mycket.

Det var en 4dr sedan vilket jag inte tycker är så fräckt på dessa, skulle vart en
2dörrars fastback istället.

Fräckt med gangsterkeps och sidosökare. Hade även Automat växellåda.

Walle
2010-02-26 @ 23:22:40

Trodde först det var en packard L

Elof
2010-02-28 @ 01:12:42

Nej det är ingen packad det är en helt opackad pontiac.

Anders.
2015-06-08 @ 21:14:58

Helt ok med 4 dörrar.
Men trist färg.
En sån här vill jag ha tag på någon gång under nästa år då pengarna räcker till.

Svar: Hoppas du hittar en :-)
The StarChief




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0