Ryyyyssning

Till mig själv köpte jag också några fyllepresenter.

Och det här är en riktig ståpäls present. Jag har väntat en vecka på att paketet
skulle komma från USA och idag kom det.



Jodå det är sant det är is skrapor men inte vilka som helst utan äkta skrapor
från 1958 som delades ut av en bilhandlare i Pennsylvania till sina Pontiac kunder
.



3st färger. Det var en kompis i USA som säljer och köper pontiac delar som kontaktade mig.
Och berättade att han hittat dessa klenoder.



1958 körde man slogan att PONTIAC 58 var det djärvaste framsteget på 50år.

Det är så fränt att man blir tårögd, snyft.



Då jag inte vill slita på dessa på vilken ruta som helst så får jag väl skrapa bort imman på glasögonen.
Det kanske är dags att börja åka gammal bil även på vintern för nu har jag ju rätt skrapa.

The StarMan
Marie
2010-02-19 @ 19:33:19

Snygga glasögon, dom passar dig perfekt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0