Söndagen

Efter gårdagens usla melodifestival kan jag bara säga ett det var tur att jag hade en massa utskick
som skulle stoppas i kuvert att pyssla med, och halvägs in i programmet satte vi på män som hatar kvinnor istället.

Dagen började med att jag stekte bacon och skramlade ägg till frukost, vilket den övriga familjen
skyndsamt knaprade i sig.

Sen var det dags att börja jobba lite. jag hade fortfarande 60 kuvert som skulle ha frimärke
på slickade samt ett inbetalningskort skulle med varje kuvert så jag kom inte igång med byggandet
föränn framåt middag.

Ett annat problem dök upp. Istappar från kupans kant.



Dessa hade nått en sådan storlek att dom lätt kunnat slå sönder takpannorna under-
Så dom fick helt enkelt ner.



Då jag fick hålla mig i stegen med bägge händerna så fick jag bita loss tapparna.

Kvällen slutade med att jag fick åka till MCD och hämta käk, det hade jag ju lovat i ett svagt ögonblick.



Men jag protesterade inte så länge hehe.

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0