The Last Elvis

Den sista Elvis skivan blev lite odramatisk som tur var får man väl säga.

Min fru lyckades övertala affären att lägga undan en skiva, men det var tur för bara ett par timmar
efter tidningarna kommit var han slut.

Skivan heter LIVE och har några riktigt bra Livelåtar.

Jag saknar Little Darlin från Canadian Tribute men Jag håller Burning Love högst på just denna skiva.



Vad nu då, dom går ju inte att spela på den gamla radiogrammofonen från 1958.

Ja dom där nymodigheterna till skivor e inte mycke med.

Det var Längesen jag spelade på den minsann, det är nog dags att damma av den och ta fram några äkta
Elvis singlar.

http://www.youtube.com/watch?v=DcJac6OykfM

Prova länken till Burning Love och Njut.

http://www.youtube.com/watch?v=HNUlhLfAl3c

och här har ni Elvis version av The Diamonds Little Darlin

Elvis Forever

Mr P
2010-03-16 @ 17:54:36

Fråga!

Vilken är den bästa Elvis låten?

Du har kanske mer än en...välj en!!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0