Veckans Elvis: Love

När jag svängde in på macken för att tanka dunken och frugans volvo så var det med spänning jag gick in
på macken för att se om dom hade några elvis skivor kvar.

Jag såg inga där dom brukar stå, helsike skall jag behöva hänga på MAXI Låset igen.

Jag frågade så om dom hade några kvar då sa expiditen att dom skickat tillbaka dom, men det är ju idag dom skall säljas säger jag med darrande läpp.

Den andra expiditen (dom var två) skyndar bort och bläddrar lite förstrött bland veckotidningarna hon vill inte se en nästan vuxen man gråta.
Och BAFF där dyker han upp bakom hemmets Journal hade dom gömt honom. The King Is Back.

Ännu en gång kan jag glida iväg med Elvis bredvid mig i sätet.
På parkeringen gömmer jag honom under kvällsposten för han inte skall frysa.



Låtarna den här gången är LoveSongs och jag rekomenderar den här gången
Loving You från filmen med samma namn. Elvis första färgfilm och är en av dom absolut bästa.

http://www.youtube.com/watch?v=x-V86167qo8

Elvis forever



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0