Beach Boys till Sverige.

Beach Boys till Målilla i sommar

Beach Boys till Målilla i sommar. Foto: Scanpix
Detta hämtat från nätet.

Beach Boys fortsätter att spela på otippade platser i Sverige. Efter förra årets spelningar i Töreboda och Piteå är det klart att den legendariska gruppen spelar i Målilla den 3 juli nästa år. (2010)

Beach Boys fortsätter att spela på otippade platser i Sverige. Efter årets spelningar i Töreboda och Piteå är det klart att den legendariska gruppen spelar i Målilla den 3 juli nästa år.(2010)

Emellertid återstår bara en enda originalmedlem i den grupp som numera utger sig för att vara Beach Boys. Det är Mike Love, som tillsammans med Brian Johnston som kom in i gruppen 1965, för fanan vidare.

Konserten äger rum på G & B Arena där speedwaylaget Dackarna brukar köra sina matcher.

Mina kommentarer.

Funderar på om jag inte skall ta mig dit. det var några år sedan jag var på Beach Boys Konsert.
Har varit på några spelningar och även gjort lite radio om just denna fräna grupp.
kommer lite  reportage om det framöver.

Så fort jag hör mer så får ni veta det.

Surfs up.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0