Jakten På Elvis

Min fru har börjat samla på Elvis serien med olika musik inriktningar som man kan köpa
om man köper en tidning. och dom två första är är i hamn. 
Egentligen behöver vi inte mer Elvis för vi har en hel del men nu har man kommit in i stadiet
där man vill spara på sina andra boxar och skivor.

Igår var det så dags för den tredje skivan som skulle behandla Film Musik.

Min fru knallar iväg till affären. Redan när min fru kommer tillbaka längs med gatan
ser jag hennes bistra min, vad nu då? (jag är ute och lastar in saker i mitt släp)

Dom hade lagt ut skivorna redan i Fredags så dom var naturligtvis slut, sa hon med inte allt för
munter stämma.

Efter koll på nätet ser hon att man kan beställa dom där men då till ett lite högre pris naturligtvis.

Det fixar jag imorgon säger jag, och känner mig lite som en hjälte.

På väg till jobbet idag stannade jag till först på en stor mack där dom också var slut, vad nu! det står
ju att dom skall säljas söndag-måndag.

Jag hänger så på låset till MAXI. wow två kvar jag snappar snabbt upp en och personalen får sprätta
upp den just nyanlända packen med kvällsposten så att jag är berättigad till detta köp.

Då funkar inte kortläsaren så min betalning kan inte genomföras, nä nu ........

Det har gått princip i det här, skall jag sticka med skivan jag lämar inte Elvis kvar.

Efter att ha provat en annan läsare så kan jag glad och lycklig glida vidare till jobbet med Elvis bredvid mig
i sätet.

Elvis Forever




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0