Mera Vinterbilder

Innan det var dags att kasta sig in i garaget för att fortsätta röja så tog jag en liten
bensträckare till ån för att värma upp.

Att kasta sig in i garaget är ett måste för att verkligen komma in, och ni som såg bilden från
vinterdäcksbytet kan säkert förstå.

Jag var inte lika högt som Stefan Holm och inte lika långt som Kristian Olsson men nåt
mellanting.

Vid ån tog jag lite bilder som nedan följer.




Isvattensvamp.



Ett litet fall har vi i alla fall.



Små öar i ett vintrigt vattenrike.



På vårarna ser man inte dessa öar när vattnet öser på.



Snälla du kan väl ramla i så jag får en skojig bild till min blogg.

Nix det blev inte mer än så här och hon ville inte ta kameran när jag erbjöd mig att
balansera på en hal stock, för det kunde ju blivit en höjdare.

Kanske lite kallt i vattnet. men nu tillbaka till garaget.

"badkrukan"

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0