Pontiac 58 Art



Kennet Hansson, en god arbetskamrat till mig är vad jag brukar kalla en sk "Hobbykonstnär" dvs han livnär sig inte på sin konst ännu.
Men det är det ju väldigt få som gör och desutom vill vi ju inte önska livet av kennet för att tavlorna han gör skall bli värda något.

Jag tycker han har god tallang och jag skall framöver beställa en tavla av honom.

Fördelen med en tavla är att man kan få precis vad man vill inom ramen av
storleken och det är bara fantasin som sätter gränsen.

Se nedan ett smakprov på vad han gjorde över en helg, för att se mer av hans arbete gå in på
länken till hans hemmsida. ksonart.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0