Utflykt; Bäckaskogs Slott En Höstdag

Man behöver inte åka så längt för att ha en trevlig dag.

En hederlig fikakorg ,en filt, glada barn och en gammal bil så är livet helt OK.

den här dagen stannade vi till i bäckaskogs slottspark.

Dt obsolut roligaste var att vi satte oss under ett stort kastanjeträd som började
släppa sina kastanjer. Pang en mitt i huvet  men dom flesta missade.

Men jag kom på att man kund kasta upp bak ryggen och då prickade jag ett o annat ljushuvud
hehe.



Skål.


"dom ljusa huvudena" i och för sig ett lite mörkare.



Glada Barn.

Rekomenderat ställe
Ha det bra

"kastanjen"

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0