Utflykt:Entré Malmö 2

Så var det då dags att spendera.

Det måste vara en hemsk känsla att man måste spendera
alla pengar man har i fickan och gärna inom viss tid
också.



Paaappa vad du e snäll och eftersom du aldrig handlar så mycke kan du väl
köööpa ett par byxor till mig, snäääääälla.



New Yorker var en affär med lite häftiga prylar och den här expiditen hade en frääään jacka.
Var har hon handlat den tro? Det fick jag naurligtvis kolla upp.
Jodå den var innhandlad på Carlings. 

Sådana där skulle jag ju kunna köpa till ungarna.

Efter besök på Carlings hade jag förtfarande alla pengar kvar i fickan.
Jackorna var slut! Suck, men vi har ju faktist denna affär hemma i stan också
så hoppet finns.

Ungarna  for ut och in ur Hennes, Bic Bok, Monky, Gina Tricot mm mm

Ibland blev jag av med dom, hmm undrar om dom inte gick in på Lindex bäst jag kollar.

Påsarna blev fler och fickorna tommare, De handlande töserna började bli nöjda,
ja nöjda och nöjda hade dom haft mer pengar så hade vi nog vart kvar än.




Jag träffade aldrig Carolina Gynning så jag fick nöja mig med denna stand in i affären New Yorker,
och faktist påminner hon lite om Brigitte Bardott.

Dom hade inte riktigt min färg på underkläderna så det blev inget handlat här heller.

Min rygg började också tycka att det var dags att dra sig hemmåt.
Clas ohlsson och dom andra bra att ha affärerna har jag hemma, så jag nöjde mig med att
spendera mina pengar på bensin och hamurgare som föresten inte var mer än sådär god
men det visste jag sen innan.

" The Driver"

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0