1958 GMC



En sån här kärra hade jag gärna drygat ut min 58 samling med.

En GMC 58 Fleetside: Till skillnad från Chevans pickisar som hade chevamotor
så hade dom här 50 tals GMC Pontiac V8 eller chevans 6;a men dom flesta
GMC från dom här åren kom med Pontiac motor.

Fleetside hade hel sida bak med en liten raket på, emedan stepSiden hade
en skärm med ett fotsteg framför.



Efter renov kan det bli så här, mmmmmmmmm

PS (inte samma bil)
Mercury
2010-07-29 @ 08:42:28

Mycket jobb att rädda den där rostiga kärran, men visst är den fin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0