Nost 69 "Nygammalt Från Duka"

Igår när vi gick en runda på stan så fick vi en smärre ögonbrynshöjning
när vi passerade affären DUKA.





Paradhandukar eller diskhandukar. 100 spänn styck kanske lite dyrt men hu så fräcka.
Imorgon skall kökschefen innhandla några.

Idag gick husvagnen igenom besiktningen och jag har polerat upp den kråmade
grillen så nu börjar förberedelserna för semestern.
Nu är det snart Midsommer och min fru som börjat sin ledighet idag vill ha en GT
så jag får väl blanda en sån då, vi hörs

Clinen
2010-07-13 @ 21:11:08
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Hmm, låt mig gissa. Den där "stan" är Kristianstad? Såg nämligen ett skyltfönster där som såg ut precis så när jag var där igår. Jag blev också sugen på att inhandla några handdukar men 100 spänn tror jag inte att jag vill lägga. Hehe! (Grattis till husvagnssegern!)

The StarMan
2010-07-13 @ 22:44:40
URL: http://starchief.blogg.se/

helt rätt C.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0