Patina Rules

Fick några bilder från en kompis från Ystad som har en GMC från 1957.
När han var på bilträff i Löddeköpinge fick hans bil vara
bakgrund till någon som gärna ville ha en hederlig orginalare
med den rätta patinan som foto bakgrund.





Kenneth som äger bilen har tagit bilderna. Jag gissar att rutskjortan och modellen
hör ihop.
Den stora skillnaden på GMC och Cheva pickisen är ju att GMC,n hade Pontiac motor,
för mig gör det ju hela grejen. Annars ser man inte så stora skillnader mer än namnet.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0