Nostalgia1. "Dagens Höjdpunkt"

SIW MALMKVIST var ett av dagen dragplåster.



Otroligt, Rösten sitter där ännu.
Låtar som Jazzbacillen, Slit O Släng, Tunna Skivor, Flickor bak i Bilen och Augustin var
några av höjdpunkterna.



Jag hade plockat med mig ett gäng singlar som jag tänkte få signerade.



Här signeras Tunna skivor.



En nöjd singel ägare och en nöjd Landskronatjej (det var ju bra väder förutom att
hon fick träffa the StarMan som bara har sjungit caddillac på en nyårsrevy)



Här dom signerade singlarna och tänk jag hade lyckats få med skivor som hon sjöng
vilket var en höjdare.

Sen gick jag omkring i ett lyckorus och glömde naturligtvis solen och har nu likt en
kameleont bytt färg i nian och fått den karekteristiska Pontiac pilen där skjortan är öppen
vid halsen.
Att man aldrig lär sig, men jag har ju träffat Siwan hehe


Clinen
2010-07-03 @ 23:12:53
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Åh nej! Vi valde fel helg att åka upp till Blekinge! Typiskt. Vi funderade ju på om vi skulle gå på bilträffen eller om vi skulle på marknaden nästa helg. Givetvis var man dum nog att följa den årliga traditionen och gå på marknad nästa helg. Tänk att jag kunde mött Siw =( Jaja en annan gång kanske.



Kul att du fick kramas med henne och fick dina singla signerade! =) =)

Larsson
2010-07-04 @ 10:33:35
URL: http://larsson-larssons.blogspot.com/

Bara arr gratulera...

Flak
2010-07-05 @ 08:39:56
URL: http://nostalgimacken.blogspot.com/

Man får gratulera för Sivan är en ikon och högt upp på kultlistan!

Libby
2010-07-06 @ 08:42:00

Wow! Vad härligt att få träffa Sivan - och begåvat att ta med singlarna. Snyggt jobbat!

The StarMan
2010-07-06 @ 21:47:06
URL: http://starchief.blogg.se/

Tack för donm vänliga orden, ja jag valde nog rätt som tog Siwan istället för Beach Boys

Christine
2010-08-10 @ 21:39:50

Hej, vilken fin blogg du har. Grattis - vilken härlig nostalgi. Jag skulle vilja fråga dej om jag får använda din fina bild med Siwan på min hemsida. Det vore fantastiskt. Tack på förhand och fortfarande mycket framgång.

Hälsning Christine från Tyskland :-)

www.siw-malmkvist.de




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0