A Dealer Place In The South

Fredag kväll och man brukar vara sugen på att backa ut
någon Pontiac och dra en repa på stritan, men hu vad vädret är
trist. Nu regnar det liksom igen och inte uppifrån heller, suck.

Så jag satte upp poolen mellan skurarna och började fylla den med vatten.
Nu sitter jag i fönstret och tittar på bilhallen med ett glas Jack Daniels och firar vår
bröllopsdag.



The Best Pontiac Dealer In Town.

Vi har förståss ätit lite tårta också.

Ha en bra Fredag kväll.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0