50-tals fest

Jaha då var det party dag Invigning av saloon och 50-talsfest.
Flera veckors stress för att bli färdig och festplanering är i
sluskedet.

vad händer då jo min pontiac Service ljuskyllt lägger av och jag lade
flera timmar igår på att försöka laga den men ack nej den ville inte
och tiden blev knapp så det får vänta. typiskt va.



Skyllten är egen tillverkning, liksom dom stora stjärnorna som
är av plåt.



Denn lilla i fönstret fick jag igång det var ett trasigt lysrör.

Borde haft mer tid innan till att fixa men tiden bara far iväg.

Nej nu skall jag fortsätta möblera och duka.



Mercury
2010-06-05 @ 22:21:40

Ser att du verkligen har fullt upp när du lägger så mycket energi på detaljer, stjärnorna där är en rolig ide synd att inte skylten funkade. Hoppas ni får en trevlig kväll




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0