En Ny Blogg

Under många år har jag haft tankar och ideér om en hemsida för
Pontiac 58 och allt där runtomkring.
Jag har nu fattat beslut att köra i bloggform istället då det är mer levande och
och lättare att jobba med. I framtiden kanske jag laddar upp hemsida.

För er som är intresserade av Pontiac 1958 och fakta däromkring lägg
denna blogg på minnet och sprid den gärna till andra av samma intresse .


http://starmanpontiac.blogg.se/




The StarMan Dealer in office selling 58 pontiacs
Patrik (lincolncadillac
2010-06-16 @ 17:06:05

..Önskar härmed beställa 1 st Bonneville Cabriolet för bas priset 3586 $..!!!!... eller du har smyghöjt priserna nu!!!???... HAHA!!

The StarChief
2010-06-16 @ 22:48:25
URL: http://starchief.blogg.se/

Jag har inte smyghöjt det är samma priser men leveranstiden är sanslöst lång.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0