Festen Är Över (för den hår gången)

TEMAT VAR 1950



Nu har jag röjt unden det mesta efter gårdagens fest som blev
superlyckad med väder, gäster och allt.

Det var 50 tal eller western som gällde. Mycket Rock,n Roll och invigning
av den nya Bardisken. Dom sista icke övernattande gästerna
åkte hem kl 6 i morse så vi kunde skåla in soluppgång och nationaldag
på ett bräde.

Fick en massa kul grejor som jag skall dela med mig av så småningom
men nu skall jag nog vila lite med dom inspelade avsnitten av drömmarnas tid.

jag fick bl,a den här Singeln från 1958.



Its All In The Game med Tommy Edwards


http://www.youtube.com/watch?v=mxaOyBl_EE0&feature=related

Ha en bra kväll
E

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0