Midsommar i Skåne

Howdy bloggvänner då var det dags för den helg som dom bilburna
ungdommarna satt på kartan.
Jag vill passa på att önska er alla en glad midsommar.



Även om jag pga olika orsaker i år inte kan ta mig till den sedvanliga firar platsen,
utan kommer att hålla mig i närområdet så tar jag ändå på mig midsommarkostymen.

Uppvärmingslåten DALATVIST med Tore Skogman är ett måste. En låt som det gode
GP63 lagt upp till oss på You Tube.
Får väl lyssna på den där då jag ännu inte hittat min skivspelare utan får sitta här
med singeln.

http://www.youtube.com/watch?v=s6TTn9w02Lo
 
Speciell midsommar hälsning till vännerna i Höör och Pidder m familj.

E

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0