Nost 60 "Pontiac Kamera"

Min "bror" Peter åkte från Karlstad för att vara med
på saloon invgningen och kunde tyvärr inte ta med familjen.
Någon måste ju jobba och dra in pengar.

Men presenten han hade med sig var en höjdare.



En fräck kamera aom fungerar.



Vadå ??? jodå PONTIAC.



Det står till och med Pontiac runt slutaren.



En liten käck axelremsväska  för att bära omkring den.
Kanske får ladda i en svart vit rulle inför nästa bilträff.


Clinen
2010-06-08 @ 21:52:53
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Åh, ja! Det tycker jag du ska göra. Kul ju! =)

F.S.
2011-01-03 @ 16:13:51
URL: http://farbror-sid.se

Såg den säker i somras men den tål att ses igen :-)

Tycker också du skall ladda den med en s-v film och ta en rulle på tidtypiska pryler och bilar!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0