Nost 61: Dagens Antikrunda

Min fru for till vår favoritkällare idag och hittade några kul
prylar.



En skojig Teak Trana eller annan långnäbbad vadare. tavlan till höger
är faktist ett flygfoto från 1959 på vårt hus. Idag ser det lite annorlunda ut.



Den här snygga duken har vi spanat på några gånger och nu slog hon till.



Lite annat smått o gott åkte också med hem.

Varför var då inte jag med, jo jag var ute på annat äventyr.



Clinen
2010-06-12 @ 18:12:55
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Åh, teakfiguren var ju underbar! Och duken med.

The StarChief
2010-06-12 @ 22:00:27
URL: http://starchief.blogg.se/

Ja härliga inte sant, jag har inte frågat vad dom kostade ännu.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0