Nostalgi frågan

På väg mot power meet i Norrköping 1982 stannade
vi för att käka vår medhavda mat.
Det var vid ett fräckt motell alla amerikansk modell
där varje rum hade en dörr ut mot en parkeringsficka.

jag kommer inte ihåg om det var igång eller i malpåse.
har tyvärr inga mer bilder än denna.
Någon som vet var det kan vara?

Clinen
2010-06-04 @ 07:08:28
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Cool bild =) Personen i högra hörnet, är det en tjej eller kille? :P Svårt att se. Men i alla fall så såg den personen ut som min mamma gjorde på 80-talet! Samma kläder och samma frissa =)

The StarChief
2010-06-04 @ 11:02:01
URL: http://starchief.blogg.se/

Jodå visst är det ne tjej vid namn Marie.

Mr P
2010-06-07 @ 21:31:50

En vild gissning! Infarten till Ljungby centrum, gamla E4:an, fanns ett liknande på höger sida, nu rivet, fanns kvar för ca 3 år sen, hmm...tror jag, i mycket dåligt skick, Nya E4:an passerar ju idag utanför Ljungby, ej igenom Ljungby.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0