Plåtskylltar och Jack

Ett par av gästerna hade sett att jag samlade plåtskyltar, ja samla och samla
jag har några stycken.

En ny med Marilyn och en ny med Jane Harlow som tycker att lucky strike
är livet.

Den "Lilla" flaskan me hederlig Amerikansk Wiskey innehållande 3 liter
kom några vänner från Höör med. Japp 3 liter everything is big over there.



Plåtbrudarna på väggen hade vi innan nu har vi några till, kallade man inte
förhoppningsfulla åkamed flickor för plåtbrudar hm??



Lite till vänster skymtar dom två gigantiska drinkböckerna som en fd Caddillac ägare
med fru kom smilande med. Nu kanske jag kan lära mig nåt annat än Gin o Tonic.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0