Flickornas Vårparad

En som var snabb att replikera med ett You-Tube inlägg
var farbror sid. det tackar vi för och här är det.
Lyssna och njut.

http://www.youtube.com/watch?v=p-S9dPDW0iY

Och för att stilla några nyfikna om vårparaden så bifogar jag
några bilder jag plockat ut bland dom 200 husbilderna.



På väg hem till Riga fans lite fägring som påminde om lite retro
och 50-tal.



Vad jag än försökte plåta så nog dök det upp något som skymde sikten.
Det här lilla käcka condiset var fräckt.



Ett gammalt kulturminnesmärke var det här pelarhuset, den snygga
40-50 tals frisyren var också snygg.



Då försöker jag väl ta en ny bild på samma hus, hmm jag är svag för
hästsvansar.



Här skulle jag fotografera en Riga Duva till min farsa som gillar
duvor, några sekunder senare kom brudens polare och dom drog
och precis när jag skulle ta en ensam bild på duvan flög den.



Bredvid svenskporten fanns det några häftiga lejonprylar mitt i gatan



Här intog jag min Lunch Big Mac Meal 38 kronor billigt.



Den gamla stadsdelen i Riga är full av smala gator små matställen
och häftiga hus. En lättisk peng kostar 14 spänn.



Tillbaka på båten igen och en av kvällens begivenheter förutom det bra
livebandest som spelade väldigt bra och blandad musik så var det en LasVegas
show som var mycket bra. Här ett inlsag med En Marilyn låt.

Dom 150 bilderna på hus, kyrkor och andra gamla saker kan vi ta en annan gång
men Riga var klart sevärt.



Farbror Sid
2010-06-03 @ 19:09:10
URL: http://farbror-sid.se

Ett fint collage...!

Walle
2010-06-04 @ 22:04:14

Hej!ska du till riga fler ggr åker jag gjärna med*L*Ha det gott Chefen!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0