Volvo Amazon 1966

En auktiuonsfirma här i stan har fått in en raritet.



En enägarbil, en AMAZON från 1966 som gått 4000 mil.



Det är så fränt att man får tårar i ögonen.





Just nu är den uppe i 34000 och det är 5 dagar kvar.

Ett dödsbo som lämnat in den. Är någon intresserad av adressen
och att bjuda så hör av er. så kan ni få länken.
Jag gav upp på 7000 men jag kanske får återfall.
Det är en auktion typ tradera stuk.

Kluriga frågan: Vad har Amazon och Pontiac Gemensamt???
Clinen
2010-06-08 @ 07:09:15
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Hade jag haft de pengarna hade jag satsat! Snygg bil =)

Grandprix63
2010-06-08 @ 18:41:49
URL: http://grandprix63.blogspot.com/

4.000 mil på 44 år... inte ens 100 mil per år. Det väcker habegäret inom mig men plånboken sätter som vanligt stopp. Vi får väl hoppas att den får stanna i Sverige




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0