Dagens Volvo

Idag var det den nya 740,an som bråkade lite. Min fru skulle åka och hämta dottern
och 5 minuter efter dom farit iväg ringde telefonen.

Då hade dom fått punka, så serviceteknikern fick ryckka ut.

Jag hoppade i min fodrade overall och ryckte ut, 30 minuter senare satt jag vid datorn igen.

Däcket hade exploderat så min första tänkta räddningsinsats med punkasprej hade nog föga hjälpt.
Det blev på med reserven som egentligen bara är något latjo mellanting mellan däck och badring.

Jag har inte fler vinterdäck så nu åker sommarsulorna på.

Servicteamet.



Felix
2010-03-08 @ 09:25:51

Det är tur att han finns servicemannen=))))




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0