Nostalgi 16 "Drive In I USA"



Någonstans på vägen ut mot Wyoming stannade vi på ett nostalgiskt drive in ställe
och köpte en kopp kaffe.
Hu vad fränt, notera dagens stora bilar jämfört med gårdagens slagskepp.

Skulle man backa på något så hinner man fika innan händelsen nåt fram till bakrutan.

Bilen är naturligtvis en Pontiac StarChief.

Precis som Roy Orbison sjunger körde vi hela natten för att komma fram, fast inte till en flicka
utan till vårt hotellrum. Vi var Jag och min Broder från USA.

Tillbaka till att sortera bilder.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0