ELVIS

Kolla vad jag fick igår från mina kära vänner i 50:s Föreningen Janne o Monica som en sen fyllepresent.



The King som vin. Knappt sant.

Fick en annan frän pryl också men den hamnar under min nya kategori 1958.

än en gång tack!
Bertil Larsson
2010-10-11 @ 20:52:11

Alltså - detta är ett mycket gott rött vin (från Kalifornien, kostar 109 kronor) som kan rekommenderas att avsmakas samtidigt som man sitter och njuter av ett knippe Elvislåtar. Varför inte "Don't Be Cruel", "Tonight Is So Right For Love" och "Vino, Dinero Y Amor"...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0