From The 50;s meet


Klicka för att stänga bilden

Är lite låg idag för jag har slarvat bort en liten skivspelare och en skiva.

Det är en sån här man kan ha med i bilen och jag har för mig att jag haft med den och spelat
vid något tillfälle och nu kan jag inte hitta den, har varit över allt tror jag men måste börja om igen.

Värsta tänkbara är att jag glömt den på något ställe, skaaaak.

I skivjärngympan var det Mr Raggmunk och min fru som som kunde att det var Connie Francis som sjöng orginalet Everybody's Somebody's Fool.

Så jag slänger in lite bilder från våra Torsdagsträffar men föreningen The 50;s och sen går jag och fortsätter
leta så ses vi imorgon igen.









Clinen
2010-03-16 @ 20:18:49
URL: http://clinensljuvafemtiotal.blogg.se/

Var finns detta stället egentligen? Ser ju lite häftigt ut. /Clinen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0