Nost 34 "loppis fynd"

Idag skulle jag ta en av dom där hemska turerna till Återvinningscentralen med en massa saker jag
slängt in i släpet under vintern. Som vanligt är jag en sån som aldrig slänger saker utan att
ha vänt på prylarna många gånger.

Men har dom hamnat i släpet så är det tabu att ta tillbaka. Väl på tippen gick det bra med Julgranen, och
en gammal spånskiva. Alla gamla kartonger gick med bra och även den gamla bildskärmen
till en dator men då började tvivlet och när jag burit Hp skrivaren till elktronikskroten blev jag lite darrig för den funkade ju även med lite tryck och drag.
Jag bar helt sonika tillbaka skrivaren och den gamla griffeltavlan jag haft som liten och vågen som stått
i skolans sjuksal fick följa med hem igen.
Jag är inte bättre.

Men det fins också en liten butik där man kan hitta lite smått och gått och idag inget undantag.



Nägra häftiga bestick och en kul spegel fick också följa med hem samt nägra glas till saloonen, så den karaktärslöse kastaren hade mer med sig hem än när jag äkte hit. men betydligt nöjdare.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0