Nostalgi 32 "knivigt"

Förra veckan satt jag och funderade på om jag skulle rigga upp ett litet frukost bord med
nostalgiskaprylar och lägga in en bild på bloggen och när jag satt och funderade på
hur jag skulle vilja ha det så kom jag på att jag skulle vilja ha ett sånt där gammalt
knivställ med små knivar.

På vägen hem från Helsingborg igår stannade vi till på ett ställe där dom säljer lite loppis prylar mm.
Klockan var 10 min innan stängningsdags så det blev 120 knyck genom butiken som faktist är ganska stor.
Men i en hörna har dom lite gamla prylar och vad stod inte där ensamt på en hylla.



Jo precis det lilla stället med knivar som jag såg framför mig i den bild jag skapade i huvudet,
det är nästan lite spökligt när man tänker på det.
Dessa knivar kunde man ha till frukt eller bredvid brödrosten för att smöra eller klena på lite
marmelad.

knappt sant va! och dom 45 kronorna var den värd.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0