Prylar1."kakfat"

Vårt senaste fynd på tradera som skall passa ihop med dom zebra randiga kopparna.



Jag ser två användningsområden för denna korg.
1. Kakor eller härliga kanelbullar.
2. I garaget till mina lednycklar och skruvmejslar.

Vi får nog dra sticka jag och min fru.

Nu skall jag koppla av datorn ett tag för nu har jag suttit här några timmar igen och fösökt få
igång den andra datorn.
Det blir nog en ostmacka å kaffe och ett avsnitt av Private Eye om ni kommer ihåg deckaren Jack Cleary,
Hans brylcreemade hantlangre Jonny Bets och den välsvarvade sekrteraren Dottie.

Sen blir det nog John Blund kom inte i säng föränn 1 igår.

Imorgong kommer ett nytt avsnitt om The StarMan, Ett sommarminne,
och jag hittar nog på något till.

Ha en bra kväll

PS glöm inte den fräna tidningen



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

The StarChief

HÄR KOMMER DET LITE BLANDAT FRÅN 40-TAL TILL TIDIGT 70-TAL. EN DEL WESTERN RELATERAT. EN HEL DEL RUNT MITT INTRESSE FÖR PONTIAC OCH LITE ANNAT SOM JAG TYCKER E KUL. NÅGON ÅNGMASKIN DYKER NOG OXÅ UPP IBLAND.

RSS 2.0